604 221 551 / 52 342 09 05
Reklamacje i zwroty

VI. Zwroty, wymiany, reklamacje

1.   Z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej, Klient, który jest konsumentem, może zwrócić zakupiony w Sklepie Towar składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy w trybie wskazanym w niniejszym ustępie, Klient jest zobowiązany do  zwrotu Towaru Sprzedawcy nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

2.  Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia zwrotu (rezygnacji z zakupu) jest pierwotne odebranie przez klienta nadanego do niego towaru. Zwrot pieniędzy za dany towar następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru i jest dokonywany na wskazane konto przez kupującego.
3. Klient odsyła towar do Profesjonalne kosmetyki Lady Si na koszt własny przesyłką kurierską lub paczką pocztową (bardzo prosimy aby dokładnie zabezpieczyć produkt). Towar zwracany musi zostać przesłany w formie, która zabezpieczy go przed wszelkimi uszkodzeniami.
4. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.

5. W przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem, Klient ma prawo do jego wymiany na poprawny. Wymiana towaru dokonywana jest w terminie do 10 dni roboczych od otrzymania od Klienta produktu niezgodnego z zamówieniem. Klient zobowiązany jest odesłać do nas (w formie paczki pocztowej lub kurierskiej na adres podany w zakładce "Kontakt") dany produkt w nienaruszonym stanie (w oryginalnym opakowaniu nienoszącym śladów użytkowania) wraz z dowodem zakupu (paragonem albo fakturą VAT).
6. Wymiana towaru jest możliwa w terminie 10 dni od daty jego otrzymania. Po otrzymaniu zwracanego towaru Profesjonalne kosmetyki Lady Si Karolina Borowska skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów wymiany – mogą Państwo dokonać wymiany produktu na dowolny z naszej oferty, niezależnie od jego ceny (w przypadku towarów tańszych otrzymują Państwo zwrot różnicy, a w przypadku droższych różnica ta musi zostać przekazana  przed wysyłką nowego artykułu). Koszty ponownej wysyłki towaru pokrywa Sprzedający. Klient odsyła towar, który ma podlegać wymianie przesyłką kurierską lub paczką pocztową (bardzo prosimy aby dokładnie zabezpieczyć produkt). Towar zwracany musi zostać przesłany w formie, która zabezpieczy go przed wszelkimi uszkodzeniami.

LadySi ul. Gdańska 54,Twardzickiego 33B, 85-791 Bydgoszcz, tel: 52 342 09 05, 604 221 551
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl