Program lojalnościowy
Jesteśmy bardzo wdzięczni, że darzą nas Państwo zaufaniem, dlatego dla naszych stałych Klientów przygotowaliśmy specjalny PROGRAM LOJALNOŚCIOWY, dzięki czemu zakupy na Ladysi.com.pl będą tańsze.
Okresowe rabaty i promocje można sprawdzać klikając w link:
https://ladysi.com.pl/kody-rabatowe
Aby uzyskać stały rabat za zakupy w naszym sklepie LadySi.com.pl trzeba się zarejestrować https://ladysi.com.pl/pl/reg i założyć konto na naszej stronie.
Przysługujące punkty będą się naliczały automatycznie po zrealizowaniu zamówienia kiedy status zamówienia zmieni się na przesyłka wysłana.
Zwracamy Państwa uwagę na fakt, że w przypadku dokonania zakupu jednorazowego (bez logowania) rabat nie zostanie uwzględniony, a takie zamówienie nie będzie wliczane w Państwa historię zakupów. Rabaty nie łączą się, stały rabat nie obowiązuje na produkty już w promocji.
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
- Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Usługobiorców posiadających Konto. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Usługobiorcę jest możliwe wyłącznie z wykorzystaniem Konta.
- Z momentem założenia Konta, Usługobiorca staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego i pozostaje nim w okresie obowiązywania umowy o prowadzenie Konta.
- Za każde 10 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Usługobiorca otrzyma następującą liczbę Punktów: 1, z zastrzeżeniem ust. 11 i 12.
- Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Usługobiorcy wyłącznie w przypadku, w którym Usługodawca zawrze z Usługobiorcą umowę nabycia produktów wskazanych w zamówieniu. Punkty zostaną przyznane Usługobiorcy automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
- Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Usługobiorcę na produkty zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem produktu, takich jak np. koszt dostawy.
- Usługobiorca może uzyskać następującą liczbę Punktów: 5 za każdą opublikowaną w Sklepie i dodaną przez niego za pośrednictwem Konta, zgodną z prawem i zasadami współżycia społecznego opinię w Sklepie o zakupionym przez Usługobiorcę w Sklepie produkcie.
- Punkty przysługujące Usługobiorcy z tytułu opublikowania w Sklepie opinii zostaną przyznane niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po dodaniu opinii przez Usługobiorcę.
- Uzyskiwane przez Usługobiorcę Punkty składają się na jedną pulę.
- Aktualna liczba zebranych przez Usługobiorcę Punktów będzie widoczna w Koncie. Usługodawca może także informować Usługobiorcę o zmianie liczby zgromadzonych Punktów poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Usługobiorcy przypisany do jego Konta.
- W przypadku gdy aktualna pula zgromadzonych w Koncie Punktów przekraczać będzie określony w niniejszym postanowieniu próg punktowy, Usługobiorca uzyskiwać będzie zniżkę podczas każdych zakupów w Sklepie dokonywanych z wykorzystaniem Konta, w wysokości określonej poniżej:
- 5% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 1600.
- Zniżka w odpowiedniej wysokości naliczana będzie automatycznie od łącznej ceny produktów będących przedmiotem zamówienia Usługobiorcy.
- Z zastrzeżeniem kolejnych postanowień niniejszego paragrafu, zebrane przez Usługobiorcę Punkty wygasają po upływie 365 dni od ich przypisania do Konta, co jest równoznaczne z ich usunięciem z aktualnej puli zgromadzonych przez Usługobiorcę Punktów. Usługodawca może poinformować Usługobiorcę o zbliżającym się terminie wygaśnięcia Punktów lub o ich wygaśnięciu poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Usługobiorcy przypisany do jego Konta.
- Usługodawca ma prawo anulować Punkty:
- naliczone za zamówienia, za które Usługodawca zwrócił Usługobiorcy wpłacone za produkt środki pieniężne; w przypadku Usługobiorcy uprzywilejowanego postanowienie to ma zastosowanie wyłącznie w sytuacji, w której zwrot nastąpił na skutek odstąpienia od umowy przez Usługobiorcę uprzywilejowanego na podstawie rozdziału 4 Ustawy o prawach konsumenta;
- przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia);
- Anulowanie Punktów na podstawie poprzedniego postanowienia nie ma wpływu na już wykorzystane przez Usługobiorcę uprzywilejowanego Punkty.
- Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym paragrafie. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym nie podlegają wymianie na środki pieniężne, zbyciu ani przeniesieniu na osoby trzecie.
Stali Klienci otrzymują również różnego rodzaju próbki i upominki przy zamówieniach oraz są informowani o dodatkowych promocjach i akcjach rabatowych – naprawdę warto dołączyć do ich grona – Zaufanie procentuje!
W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Pozostajemy w kontakcie:
tel.: 52 342 09 05
tel.: 604-221-551
e-mail.: kontakt@ladysi.com.pl
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota: 10:00-13:30
tylko sklepy stacjonarne: Twardzickiego 33b oraz Gdańska 54 Bydgoszcz
https://ladysi.com.pl/