ładowanie strony
Newsletter
Piękne włosy z Lady Si. Zapisz się do newslettera i otrzymaj gratis do pierwszego zamówienia! Zbieraj punkty za zakupy i uzyskaj stały rabat!

Program lojalnościowy

Jesteśmy bardzo wdzięczni, że darzą nas Państwo zaufaniem, dlatego dla naszych stałych Klientów przygotowaliśmy specjalny PROGRAM LOJALNOŚCIOWY, dzięki czemu zakupy na Ladysi.com.pl będą tańsze.

 

Okresowe rabaty i promocje można sprawdzać  klikając w link:

https://ladysi.com.pl/kody-rabatowe 


Aby uzyskać stały rabat za zakupy w naszym sklepie LadySi.com.pl trzeba się zarejestrować  https://ladysi.com.pl/pl/reg  i założyć konto na naszej stronie.

Przysługujące punkty  będą się naliczały automatycznie po zrealizowaniu zamówienia kiedy status zamówienia zmieni się na przesyłka wysłana.

Zwracamy Państwa uwagę na fakt, że w przypadku dokonania zakupu jednorazowego (bez logowania) rabat nie zostanie uwzględniony, a takie zamówienie nie będzie wliczane w Państwa historię zakupów. Rabaty nie łączą się, stały rabat nie obowiązuje na produkty już w promocji.

 

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

  1. Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Usługobiorców posiadających Konto. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Usługobiorcę jest możliwe wyłącznie z wykorzystaniem Konta.
  2. Z momentem założenia Konta, Usługobiorca staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego i pozostaje nim w okresie obowiązywania umowy o prowadzenie Konta.
  3. Za każde 10 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Usługobiorca otrzyma następującą liczbę Punktów: 1, z zastrzeżeniem ust. 11 i 12.
  4. Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Usługobiorcy wyłącznie w przypadku, w którym Usługodawca zawrze z Usługobiorcą umowę nabycia produktów wskazanych w zamówieniu. Punkty zostaną przyznane Usługobiorcy automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
  5. Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Usługobiorcę na produkty zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem produktu, takich jak np. koszt dostawy.
  6. Usługobiorca może uzyskać następującą liczbę Punktów: 5 za każdą opublikowaną w Sklepie i dodaną przez niego za pośrednictwem Konta, zgodną z prawem i zasadami współżycia społecznego opinię w Sklepie o zakupionym przez Usługobiorcę w Sklepie produkcie.
  7. Punkty przysługujące Usługobiorcy z tytułu opublikowania w Sklepie opinii zostaną przyznane niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po dodaniu opinii przez Usługobiorcę.
  8. Uzyskiwane przez Usługobiorcę Punkty składają się na jedną pulę.
  9. Aktualna liczba zebranych przez Usługobiorcę Punktów będzie widoczna w Koncie. Usługodawca może także informować Usługobiorcę o zmianie liczby zgromadzonych Punktów poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Usługobiorcy przypisany do jego Konta.
  10. W przypadku gdy aktualna pula zgromadzonych w Koncie Punktów przekraczać będzie określony w niniejszym postanowieniu próg punktowy, Usługobiorca uzyskiwać będzie zniżkę podczas każdych zakupów w Sklepie dokonywanych z wykorzystaniem Konta, w wysokości określonej poniżej:
    • 5% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 1600.
  11. Zniżka w odpowiedniej wysokości naliczana będzie automatycznie od łącznej ceny produktów będących przedmiotem zamówienia Usługobiorcy.
  12. Z zastrzeżeniem kolejnych postanowień niniejszego paragrafu, zebrane przez Usługobiorcę Punkty wygasają po upływie 365 dni od ich przypisania do Konta, co jest równoznaczne z ich usunięciem z aktualnej puli zgromadzonych przez Usługobiorcę Punktów. Usługodawca może poinformować Usługobiorcę o zbliżającym się terminie wygaśnięcia Punktów lub o ich wygaśnięciu poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Usługobiorcy przypisany do jego Konta.
  13. Usługodawca ma prawo anulować Punkty:
    1. naliczone za zamówienia, za które Usługodawca zwrócił Usługobiorcy wpłacone za produkt środki pieniężne; w przypadku Usługobiorcy uprzywilejowanego postanowienie to ma zastosowanie wyłącznie w sytuacji, w której zwrot nastąpił na skutek odstąpienia od umowy przez Usługobiorcę uprzywilejowanego na podstawie rozdziału 4 Ustawy o prawach konsumenta;
    2. przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia);
  14. Anulowanie Punktów na podstawie poprzedniego postanowienia nie ma wpływu na już wykorzystane przez Usługobiorcę uprzywilejowanego Punkty.
  15. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym paragrafie. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym nie podlegają wymianie na środki pieniężne, zbyciu ani przeniesieniu na osoby trzecie.



 

Stali Klienci otrzymują również różnego rodzaju próbki i upominki przy zamówieniach oraz są informowani o dodatkowych promocjach i akcjach rabatowych – naprawdę warto dołączyć do ich grona – Zaufanie procentuje!



W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji:

Pozostajemy w kontakcie:

tel.: 52 342 09 05

tel.: 604-221-551

e-mail.: kontakt@ladysi.com.pl

Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00

Sobota: 10:00-13:30

tylko sklepy stacjonarne: Twardzickiego 33b oraz Gdańska 54 Bydgoszcz

https://ladysi.com.pl/

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 604-221-551

Email: kontakt@ladysi.com.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium